BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

LIVE NEWS BROADCAST

Καλώς Ήρθατε Στο Μπλόγκ Μου.Ελπίζω Να Περάσετε Καλό Και Δημιουργικό Χρόνο Εδώ.Το Μπλόγκ Μου Είναι Ανοιχτό Και Επιτρέπει Την Συνεργασία Με Όλα Τα Άλλα Blogs Τα Οποία Σέβεται Και Εκτιμά Αλλά Και Με Sites Τα Οποία Ενδέχεται Να Θέλουν Να Συνεργαστούν Με Το LiveNewsBroadcast Η Πιό Σύντομα LNB.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΑΙΤ
1)Απαγορεύονται Τα Greeklish Στα Σχόλια.
-Διαγραφή Χωρίς Προειδοποίηση
2)Απαγορεύονται Τα Αισχρά Λόγια Στα Σχόλια.
-Διαγραφή Χωρίς Προειδοποίηση
3)Απαγορεύεται Η Πειρατεία Στα Σχόλια.
-Διαγραφή Χωρίς Προειδοποίηση


Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Τι Κάνει Σήμερα Ο Τζαννής Πολυκανδριώτης;


Τι κάνει σήμερα ο Τζαννής Πολυκανδριώτης;


Ο Τζαννής Πολυκανδριώτης, δώδεκα χρόνια πριν, έβλεπε τον πατέρα του, Παναγιώτη, να χάνεται στα συντρίμμια του σπιτιού του, στη συμβολή της Τατοΐου με την οδό Κω, στη Μεταμόρφωση. 

Ο 22χρονος σήμερα είναι το δεκάχρονο αγόρι που συγκλόνισε το πανελλήνιο στο σεισμό των 5,9 Ρίχτερ του 1999 με τη μάχη του για να βγει ζωντανό μέσα από τους τόνους μπετόν και σιδερικών που το καταπλάκωσαν. 

Ποτέ δεν το έβαλε κάτω. Πάλεψε με νύχια και με δόντια για να σηκωθεί. Και παρότι ήταν συνέχεια μέσα - έξω στα νοσοκομεία, κι έχασε και το δεξιό άκρο του ποδιού του, βγήκε νικητής από την πολυετή περιπέτεια της υγείας του. Από το 2003 η οικογένεια του 22χρονου μένει τρία μόλις τετράγωνα από τη μοιραία τριώροφη πολυκατοικία. Μένει μαζί με τη μητέρα του και τις αδερφές του. «Περνάω από εκεί κάθε μέρα με το αυτοκίνητο. Όμως, δεν θα σταθώ στο σημείο και θα αρχίσω να κλαίω. Δεν θα το κάνω και δεν έχω ξεχάσει τίποτα από εκείνη τη μέρα. Όλα τα θυμάμαι» λέει στο newsbeast ο Τζαννής. 

Σήμερα, ο 22χρονος είναι φοιτητής στη Σχολή Καλών Τεχνών. Βρίσκεται στο τρίτο έτος και κάνει όνειρα για το επαγγελματικό του μέλλον. Όνειρα, όμως, που όπως λέει είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθούν λόγω της δύσκολης κατάστασης στην οποία έχει βρεθεί η χώρα μας. «Ακόμη και καθηγητής να θέλω να γίνω, πότε θα γίνω; Στα 40 μου;», αναφέρει χαρακτηριστικά. 

Ο Τζαννής δεν εργάζεται. Πηγαίνει κάθε μέρα στη Σχολή, παρακολουθεί τα μαθήματά του, ενημερώνεται για πάρα πολλά πράγματα και στέκεται στο πλευρό της οικογένειάς του. 

Λατρεύει τα καλά αυτοκίνητα αλλά δεν έχει την οικονομική δυνατότητα, όπως σημειώνει, να πάρει ένα πιο καλό από αυτό που έχει. «Δεν με πειράζει καθόλου. Μ’ αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά δεν με πειράζει που δεν έχω ένα καλό. Κάνω τη δουλειά μου και με αυτό που απέκτησα», προσθέτει.

Στον ελεύθερό του χρόνο συναντιέται με τους φίλους του και την κοπέλα του. Κάνει την ίδια ζωή που έχουν όλοι οι νέοι. «Γιατί να διαφέρει η δική μου; Σπουδάζω. Βγαίνω όποτε μπορώ με τους φίλους μου και την κοπέλα μου», λέει. 

Και το πιο σημαντικό είναι ότι ο Τζαννής πλέον, όπως σημειώνει, έχει ξεπεράσει το άγχος του. Μιλάει ανοιχτά για την ταλαιπωρία τόσων ετών και λέει: «Δεν ντρέπομαι για όσα πέρασα. Εγώ κατάφερα να νικήσω»



.ΠΗΓΗ:http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/179486/ti-kanei-simera-o-tzannis-polukandriotis-/

Θα Βγεί Η Ελλάδα Απο Την Κρίση?